Am ales să plec!

Acum câțiva ani nu aș fi putut pleca așa, în toiul nopții. Defapt nici nu știam că aș fi putut să o fac. Știam că am o viață ocupată, că am multe responsabilități aici între betoane, ducând oarecum o viață mediocră, și că în rest îmi rămâne timp și energie doar pentru relaxare în fotoliu pentru lectură. Îmi doream mai mult, dar uneori era mai comod așa. De cele mai multe ori eram tras înapoi și oprit silit de numeroase circumstanțe. Până într-o zi când, mi-am dat seama că nu ăsta este exemplul pe care vreau să mi-l dau. Atunci s-a produs declicul. Mi-am dat seama că fiecare zi este miniatura vieții noastre, că putem aștepta ca experiețele frumoase să se-ntâmple o dată la câteva săptămâni sau luni, sau ni le putem crea chiar noi, puțin câte puțin, în fiecare zi. Cred că, dacă nu ai un scop care nu te sperie, înseamnă că nu l-ai ales bine. Când ai un obiectiv care pare imposibil de îndeplinit, singura alternativă este să devii omul care l-ar putea atinge. Eu am început cu lucruri mici. Le-am transformat în obiceiuri, iar ele m-au transformat în alt om. Așa au devenit din obiceiuri un mod de viață. Nu am superputeri pentru că nu sunt vreun supererou. Oricine poate face asta. Limitele sunt acolo unde ni le stabilim fiecare dintre noi. Pentru mine, cel mai mare regret ar fi, ca la finalul vieții să realizez că aș fi putut face o mulțime de lucruri care depindeau doar de mine, dar am ales să nu le fac.

Așa că…aleg în fiecare zi!

37a9eb57b33aa6e2a246967ee6b9c867

Un gând despre “Am ales să plec!

  1. Eu incerc sa ma ghiez dupa MOTTO-UL POPORULUI SARB – „NU IMI ESTE FRICA SA MOR, IMI ESTE FRICA SA NU TRAIESC”. Doar ca eu am facut o mica schimbare/complecatre… SA IMI TRAIESC VIATA!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

